Comunicat de premsa sobre la reunió mantinguda entre Jordi Gallardo, Gabriel Ubach i Joan Torra – 25 de maig de 2019

Comunicat de premsa sobre la reunió mantinguda entre Jordi Gallardo, Gabriel Ubach i Joan Torra  Per Liberals El 25 de maig de 2019 COMUNICAT DE PREMSA

Arran de les informacions publicades sobre la reunió mantinguda el passat dilluns entre el president del partit, Jordi Gallardo, i els representants sindicals Gabriel Ubach (secretari general de l’USd’A) i Joan Torra (president de l’ABA),

Liberals d’Andorra manifesta:

La reunió mantinguda amb Gabriel Ubach i Joan Torra i el president de L’A va ser per informar com es pretén encarar la nova etapa en la qual Liberals forma part del Govern de coalició.
Explicar el plantejament del partit respecte la modificació de la Llei de la Funció Pública després de la sentència del Tribunal Constitucional.
La trobada va ser de caràcter informatiu i en cap moment ni Torra ni Ubach van parlar en nom d’altres col·lectius sindicals més enllà dels que ells mateixos representen.
Des de Liberals d’Andorra, el seu president, Jordi Gallardo, va exposar la necessitat de disposar dels 100 dies de gràcia per poder donar el temps suficient a la ministra de Funció Pública, Judith Pallarès, per posar-se al dia amb els dossiers de la seva cartera i iniciar una ronda de trobades amb els sindicats de l’Administració.
Andorra la Vella, 25 de maig del 2019