Gabriel Ubach ha afirmat que aquest divendres es reuneix amb el ministre d'Habitatge i assegura que si no tenen respostes clares, cosa que no veu probable, organitzaran una protesta al carrer. Ubach diu que la data més idònia seria durant la campanya electoral de les comunals. De moment, PS i Podem els donarien suport. "Convocarem a tothom a sortir al carrer i fer unes manifestacions per queixar-nos de la situació que tenim avui en dia en aquest país. No pot ser que avui en dia el Govern digui que les famílies dediquen un 30% a l'habitatge quan en realitat tots sabem que hi ha moltes famílies que hi dediquen el 70%", avançava el secretari general de l'USdA.

L’amenaça de mal temps converteix la manifestació antiretallades en una concentració a l’avinguda Meritxell.
L’acte es farà divendres a l’altura del paisatge Biscariet i començarà a les 8 de la tarda; mitja hora després es llegirà un manifest consensuat entre organitzacions sindicals i entitats socials.

L’amenaça de mal temps converteix la manifestació anti-retallades en una concentració a l’avinguda Meritxell L’acte es farà divendres a l’altura del paisatge Biscariet i començarà a les 8 de la tarda; mitja hora després es llegirà un manifest consensuat entre organitzacions sindicals i entitats socials

El que havia de ser una manifestació entre la plaça Coprínceps i la confluència de l’avinguda Meritxell amb els carrers Bonaventura Riberaygua i la Borda acabarà sent una concentració. L’amenaça de mal temps, essencialment de pluja, que registrarien les previsions meteorològiques per a divendres han fet canviar d’idea els promotors de l’acte que pretén denunciar la degradació social que ha patit el país els darrers temps.
La majoria d’organitzacions sindicals del Principat -amb el Sindicat Andorrà de Treballadors (SAT), com a promotor inicial al capdavant, però també amb l’USd’A, el Sipaag, el SEP, e  ls duaners, penitenciaris, associacions comunals…- alguns partits polítics (Podem segur) i entitats de caràcter social com ara Acció Feminista o Stop Violències donaran suport a la concentració, que finalment es farà a l’altura del passatge Biscariet, a l’avinguda Meritxell. És el mateix lloc que va acollir un acte de similars característiques el 17 de desembre de l’any passat.

Enguany la concentració serà el 13 de desembre. No s’ha triat per la data sinó pel dia. Darrer dia de la campanya electoral. Això fa que algunes de les formacions polítiques hagin d’acabar de calibrar sobre l’oportunitat i idoneïtat de la seva presència a la protesta. Està previst que s’iniciï a les 8 de la tarda. I mitja hora més tard es llegirà un manifest consensuat entre els representants de tots els col·lectius que donen suport a la concentració.

En dit manifest s’hi està encara treballant. De fet, anit es va començar a definir el que hauria de ser la crida que es pretén publicitar. El manifest “consensuat i unitari” hauria de tractar “tots els problemes i dificultats socials que hi ha en la societat andorrana i com per al Govern i els polítics solen quedar en l’oblit”. El lloc triat per a la concentració, com en altres ocasions, té en compte el fet que en cas de necessitat es pot quedar a cobert.