L’USdA alerta d’una « catàstrofe econòmica » i creu que el projecte H23 és « fer volar coloms »

Gabriel Ubach també ha criticat el projecte H23 que ha presentat l'executiu perquè opina que no resoldrà les necessitats fonamentals de la població. "No deixa de ser fer volar coloms. Andorra necessita un augment de salaris i pensions, fa molts anys que ho reclamem", diu tot recordant les reivindicacions de millores en drets laborals i d'habitatge.

El secretari general de la Unió Sindical d’Andorra ha alertat de la greu situació econòmica que està començant a patir el Principat. El motiu principal és que el país viu, sobretot, del turisme i aquest està de capa caiguda pels rebrots de la Covid-19. « Això serà una catàstrofe llarga », assegura Gabriel Ubach, qui a més considera que fins a l’octubre i novembre no es podrà veure quina serà l’evolució.

Gabriel Ubach també ha criticat el projecte H23 que ha presentat l’executiu perquè opina que no resoldrà les necessitats fonamentals de la població. « No deixa de ser fer volar coloms. Andorra necessita un augment de salaris i pensions, fa molts anys que ho reclamem », diu tot recordant les reivindicacions de millores en drets laborals i d’habitatge.

A més, ha dit que no se’ls ha informat prèviament i s’han assabentat del seu contingut pels mitjans de comunicació.