VÍDEO: El cafè dels matins amb el secretari general de l'USdA, Gabriel Ubach Després de dos anys marcats per la pandèmia i que han frenat les mobilitzacions, aquest diumenge vinent torna a ser una data marcada en vermell en els calendaris dels sindicats. Avui ens prenem un cafè amb el secretari general de l'USdA, Gabriel Ubach. L'habitatge, els sous, les pensions i el poder adquisitiu de la gent són els punts clau de la conversa

VÍDEO: El cafè dels matins amb el secretari general de l’USdA, Gabriel Ubach
Després de dos anys marcats per la pandèmia i que han frenat les mobilitzacions, aquest diumenge vinent torna a ser una data marcada en vermell en els calendaris dels sindicats. Avui ens prenem un cafè amb el secretari general de l’USdA, Gabriel Ubach. L’habitatge, els sous, les pensions i el poder adquisitiu de la gent són els punts clau de la conversa