Els sindicalistes protestaran contra Govern seient-se amb màscares reivindicatives dijous al Consell General. L'eslògan principal és "ens volen callats, però no deixem de reivindicar" Les reclamacions dels sindicalistes de la Unió Sindical d’Andorra (USdA) contra la pèrdua de poder adquisitiu de la classe mitjana i treballadora no s’aturen. Aquest dijous han programat una seguda al Consell General a les 16 h. L’eslògan principal és “ens volen callats, però no deixem de reivindicar”. Amb aquest acte continuen els actes de protesta des de la manifestació del dia 8 de desembre.

L’eslògan principal és « ens volen callats, però no deixem de reivindicar »