L’USdA denuncia retards en les baixes laborals per coronavirus i que la prestació econòmica és rebi més ràpidament

L’USdA denuncia retards en les baixes laborals per coronavirus

L'USdA denuncia retards en les baixes laborals per coronavirus El sindicat reclama més comunicació entre Salut i la CASS per tal que els assalariats afectats rebin la prestació econòmica més ràpidament.

La Unió sindical d’Andorra (USdA) ha lamentat i denunciat la descoordinació que hi ha entre el ministeri de Salut i la CASS en la tramitació de les baixes per accident laboral en cas d’estar en aïllament per contacte amb un cas positiu o tenir la infecció, segons ha fet saber el sindicat a través d’un comunicat. L’USdA destaca que la manca de comunicació comporta « greus perjudicis pels assalariats, que per una part veuen reduït el seu salari per part de l’empresa i per altra banda no reben el complement de la CASS » i reclama més rapidesa en l’aplicació dels tràmits que han de complementar el salari per part de « les assegurances i/o el càrrec a l’administració general » i que el Govern exerceixi el control davant aquestes incidències.