Representants de la branca sanitària de la Unió Sindical d’Andorra (USd’A) juntament amb els dos màxims responsables, Gabriel Ubach i Joan Torra, s’han reunit amb el ministre de Salut, Albert Font

Diversos representants de la nova branca sanitària de la Unió Sindical d’Andorra (USd’A) juntament amb els dos màxims responsables de l’organització general, Gabriel Ubach i Joan Torra, s’han reunit aquesta tarda amb el ministre de Salut, Albert Font

Diversos representants de la nova branca sanitària de la Unió Sindical d’Andorra (USdA) juntament amb els dos màxims responsables de l’organització general, Gabriel Ubach i Joan Torra, s’han reunit aquesta tarda amb el ministre de Salut, Albert Font, per exposar-li la “greu situació” que es viu a l’hospital, en alguns serveis més que en d’altres, i advertir-lo que “s’està arribant a uns extrems insostenibles”.

Malgrat que els professionals d’Urgències, als quals representa majoritàriament el nou moviment sindical, s’han plantejat accions reivindicatives de gran importància. Per ara no es posen sobre la taula atès que, segons que han explicat fonts d’aquesta branca de l’USdA, si es convoqués una vaga com està passant per exemple a Madrid es dictarien uns serveis mínims “i tampoc no es notaria gran cosa perquè ja estem treballant a mínims”. En tot cas, el neguit, la preocupació i, en molts casos, la voluntat de plegar i establir-se per compte propi la majoria de metges, per exemple, d’Urgències tenen el MIR com a generalistes o de família planeja en molts d’ells.