L’USdA demana a Espot que no es pugui acomiadar durant dos mesos – Gabriel Ubach ha enviat un document a Xavier Espot on reclama que per llei no es pugui fer fora de la feina a cap treballador

L'USdA demana a Espot que no es pugui acomiadar durant dos mesos Gabriel Ubach ha enviat un document a Xavier Espot on reclama que, per llei, no es pugui fer fora de la feina a cap treballador des del 14 i 15 de març i fins als pròxims dos mesos.

L’USdA demana a Espot que no es pugui acomiadar durant dos mesos

L’USdA ha enviat una demanda a Xavier Espot comunicant que, per llei, no es pugui acomiadar cap treballador en els pròxims dos mesos, apel·lant a la sensibilitat social. El secretari general de la Unió Sindical d’Andorra, Gabriel Ubach, posa de relleu en el document que arran de la crisi del Covid-19 es poden produir un gran nombre d’amenaces d’acomiadament, motiu pel qual demana al cap de Govern que això no sigui possible des del cap de setmana del 14 i 15 de març i que s’estengui durant dos mesos. « Estem completament d’acord en proporcionar tots els ajuts que siguin necessaris al teixit empresarial, però, també entenem que s’han de garantir tots i cadascun dels llocs de treball del principat d’Andorra. Això també ha d’entrar en la corresponsabilitat de la crisi », comenta el secretari general.