Concentració en contra de les mesures sobre els drets laborals i socials : El proper dilluns 17 de desembre, a les 20:30 a l’avinguda Meritxell, davant del passatge Biscairet, a l’antic Escalè.

Els sindicats públics, i Podem han organitzat una concentració per protestar en contra de "la inacció de Govern front als elevats preus del lloguer de la vivienda, el cost de la vida, el salari mínim i les baixes pensions de jubilació", entre d'altres. L'acte, que segons Podem serà de forma "cívica i pacífica", tindrà lloc el proper dilluns 17 de desembre, a les 20:30 a l'avinguda Meritxell, davant del passatge Biscairet, a l'antic Escalè.

Concentració en contra de les mesures sobre els drets laborals i socials.
Els sindicats públics, el SAT i Podem organitzen un acte de protesta per dilluns 17 de desembre a l’avinguda Meritxell

Els sindicats públics, i Podem han organitzat una concentració per protestar en contra de « la inacció de Govern front als elevats preus del lloguer de la vivienda, el cost de la vida, el salari mínim i les baixes pensions de jubilació », entre d’altres.
L’acte, que segons Podem serà de forma « cívica i pacífica », tindrà lloc el proper dilluns 17 de desembre, a les 20:30 a l’avinguda Meritxell, davant del passatge Biscairet, a l’antic Escalè.